Shop Forum More Submit  Join Login
[GFT/Practise] Tangleclaw's Fate by ThatCreativeCat [GFT/Practise] Tangleclaw's Fate by ThatCreativeCat
I'm super excited to be a part of le-procrastinatorz awesome project! It's gonna be so much fun and I just had to draw the characters I was assigned!!!
By the way, Blackpaw and Blackfire are the same cats, just different ages. Like, Blackpaw's still a bit of a kit and Blackfire's a more matured warrior ;v;

Tris, if you don't like any of these just tell me~! I can totally re-do them in a afferent take. 
Add a Comment:
 
:iconaloneadventureartist:
ALoneAdventureArtist Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist General Artist
OMG THAT ALL LOOK SO AMAZING!!!
gahhh your getting really, really good!!
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much Pinez~!!!! It means a lot!~

Also, if you want, you could watch Tangleclaws-Fate to watch the progress of the project. Totally up to you though~! ^^~
Reply
:iconaloneadventureartist:
ALoneAdventureArtist Featured By Owner Apr 20, 2015  Hobbyist General Artist
your most welcome my dear!!!! :D

and yes! I'd be more then happy to watch
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much~! ;v;~
Reply
:iconaloneadventureartist:
ALoneAdventureArtist Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist General Artist
Your most welcome!! :D
Reply
:icontangleclaws-fate:
Tangleclaws-Fate Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist Filmographer
I feel special hnng <<3
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist Digital Artist
you are special my child <3
Reply
:icontangleclaws-fate:
Tangleclaws-Fate Featured By Owner Apr 20, 2015  Hobbyist Filmographer
YAY! :dummy:
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
:iconle-procrastinatorz:
le-procrastinatorz Featured By Owner Apr 16, 2015  Student General Artist
*flips tables*'
IM DYING THESE ARE SO GORGEUS
I LOVE THEM
MU BABS~ <<<3
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
OmG I'M SO GLAD YOU LIKE THEM JUST TELL ME IF YOU WANT SOMETHING CHANGED AAA <3
Reply
:iconle-procrastinatorz:
le-procrastinatorz Featured By Owner Apr 16, 2015  Student General Artist
Cloverstep looks as sexy as she's supposed to be~
Mosseye looks just like the scruffy hag she is~
Blackpaw looks like that adorable ball of fluff he is deep down~
And Blackfire kinda looks like a lady, but his facial expression is perfect~
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
YEY :>

lmao that's funny bc I like how Blackfire turned out the best xDDD
Reply
:iconle-procrastinatorz:
le-procrastinatorz Featured By Owner Apr 16, 2015  Student General Artist
You do? I just think he looks not manly enough but yeah, it's still good. I'm fine with that c:
Reply
:iconthatcreativecat:
ThatCreativeCat Featured By Owner Apr 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
Oh oke, sorry~! Remember that these are just rough so I can easily change 'em~ 
Reply
:iconle-procrastinatorz:
le-procrastinatorz Featured By Owner Apr 16, 2015  Student General Artist
Yes please! I'm getting all the animators to do head shots for the front cover, yeah XP sorry if I'm being a bother
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
April 16, 2015
Image Size
287 KB
Resolution
1265×1000
Link
Thumb

Stats

Views
167
Favourites
10 (who?)
Comments
16
Downloads
1
×